Subject: RE: Teabenõue
From: "Killu Christine Paal" <[email-masked]>
To: "Tarmo Vahter" <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 15:49:46 +0300

Lugupeetud Tarmo Vahter,

Vastusena teabenõudele, edastame Siseministeeriumi
dokumendihaldussüsteemis 03.07.2015 registreeritud dokumendi nr
11-3/670-2, mille juurepääsupiirangu kehtivus on möödunud.

Dokumendi nr 11-3/670-1 osas palume pöörduda Kaitsepolitseiameti poole,
kes on kirja koostaja (Kaitsepolitseiametis kiri registreeritud 11.06.2015
numbriga 5417).

Lugupidamisega

Killu Paal
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5745 4502
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

From: Tarmo Vahter <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 29, 2025 11:56 AM
To: SiM info <[email-masked]>
Subject: Teabenõue

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

sooviksin tutvuda 16.6.2015 registreeritud dokumendiga 11-3/670-1 ja
3.7.2015 registreeritud dokumendiga 11-3/670-2, mille juurdepääsupiirang
on läbi.

Lugupidamisega

Tarmo Vahter

Eesti Ekspress